E-Ticaret Sitesi Kurma ve Dijital Strateji Belirleme

Günümüzde, sadece e-ticaret sitesi kurduktan sonra satışlarınızın hemen başlayacağını düşünmek; çok iyimser bir düşünce olacaktır. Çünkü günümüzde, e-ticaret siteleri üzerinden eskisi kadar kolay satış yapamayacağınız açık bir şekilde ortadadır. Bunun nedenlerine birlikte bakalım.

E-TİCARET SİTESİ KURMA ADIMLARI
Günümüzde bir e-ticaret sitesi kurmak oldukça kolay bir adımdır. Herhangi bir yazılımcı ya da tasarımcı çalıştırmadan, hazır e-ticaret paketleri kullanarak kendi sitenizi hızlı bir şekilde hayata geçirebilir ve satış yapmaya başlayabilirsiniz. İyi bir e-ticaret sitesi kurmak ve çalıştırmak için çok yüksek bütçelere de ihtiyacınız yoktur. Yaklaşık 15-20 bin TL gibi bütçelerle bir e-ticaret sitesi kurabilir ve satışlara başlayabilirsiniz.
E-Ticaret Sitesini Tanıtma Süreçleri

E-TİCARET SİTESİNİ TANITMA SÜREÇLERİ
Yeni bir e-ticaret sitesi kurmak; çölde bakkal dükkanı açmakla eşdeğerdir. E-ticaret sektörüne ilk girenler ve bu dünyayı bilmeyen girişimciler, hemen satış yapacaklarını düşünürler. Özellikle google aramalarında öne çıkacaklarını ve kurdukları siteye ziyaretçi akını olacağını düşünürler. Fakat gerçekte durum hiç böyle olmaz; çünkü sitenizden; sizin ve etrafınızdakiler dışında kimsenin haberi olmaz ve ziyaretçi gelmediği için de satış yapamazsınız. Özetle sitenizi tanıtmaya çalışmanız ve ziyaretçileri sitenize çekmek için reklam çalışması yapmanız gerekir.
E-TİCARET SİTENİZİ NASIL TANITIRSINIZ
Yukarıda da bahsettiğimiz gibi e-ticaret sitenizi tanıtmanız, sitenizde satış yapmanız için oldukça önemlidir. En bilinen dijital pazarlama yöntemi Google Adwords arama ağı reklamı vermektir; fakat rakipleriniz de reklam verdiği için; çok fazla maliyetle karşılaşabilir ve kardan çok zarar elde edebilirsiniz. Sosyal medya reklamları ve sosyal medya tanıtımlarıyla sürece başlayabilirsiniz ve çok düşük bütçelerle doğru hedefe yoğunlaşabilirsiniz. Burada en önemli süreç; hedef kitlenizi doğru belirlemeniz ve kendi hedef kitlenize reklam vermeniz gerekmektedir. Bu şekilde doğru bütçelerle hedef kitlenize ulaşabilirsiniz.
VERİ ODAKLI DİJİTAL STRATEJİ OLUŞTURMA
Doğru hedef kitleye ulaşmak için dijital pazarlama stratejinizi ve veri odaklı dijital stratejinizi oluşturmanız gerekmektedir. Müşterilerinizden veri toplamanız ve bu verileri analiz ederek doğru hedef kitleye ulaşarak satışlarınızı artırabilirsiniz. Gelecekte en önemli süreç veri analizi olacaktır ve iyi veri analizi yapan firmalar; ancak pazarlamada öne çıkarak satışlarını artıracaktır. Bu konuda danışmanlık alarak yola çıkabilirsiniz ve gereksiz reklamlara para harcamadan çok daha akıllıca hareket edebilirsiniz.
VERIMAKER AI YAPAY ZEKA DESTEKLİ VERİ ANALİZİ HİZMETLERİ HAKKINDA BİLGİ ALMAK İÇİN
[email protected]

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

spot_imgspot_img

İlgili Yazılar