E-Ticaret Sitenize Yapay Zeka Teknolojisini Nasıl Entegre Edebilirsiniz

E-Ticaret Sitenize Yapay Zeka Teknolojisini Nasıl Entegre Edebilirsiniz. Yapay zeka teknolojileri artık birçok alanda kullanılmaya başlandı ve en son örneğini bir cv altyapısı oluşturan firmanın uyguladığını gördük. CV Compiler isimli startup firması cv’nizi yapay zeka teknolojisiyle inceleyerek size çözümler sunuyor ve cv’nizi geliştirerek rekabette öne çıkmanızı sağlıyor. Peki siz yapay zeka teknolojisini kullanarak E-Ticaret Sitenizde nasıl başarılı projeler geliştirebilirsiniz.

E-Ticaret Sitenize Yapay Zeka Teknolojisini Nasıl Entegre Edebilirsiniz?

E-Ticaret Sitenize Yapay Zeka Teknolojisini Nasıl Entegre Edebilirsiniz. Başlangıçta yapay zeka teknolojisini e-ticaret sitenizde kullanmak zor gibi gözükse de aslında çok zor olmayan bir süreç. Yapay zeka teknolojisi yaygınlaşmaya başladı ve birçok alanda ve sektörde kullanılıyor. Bu konuda işini çok iyi bilen uzmanlar var ve bu uzmanlar yapay zeka teknolojisiyle size çözüm önerileri sunarak işinizi geliştirmenize yardımcı oluyor. DijiKobi Dijital Teknoloji Ajansının teknoloji altyapısını VERIMAKER AI yapay zeka teknolojisi sağlıyor ve VERIMAKER AI ile bu konularda size çözüm sağlayabiliriz.

E-Ticaret Sitenizde Yapay Zeka Teknolojisini Nasıl Kullanabilirsiniz?

Yapay zeka teknolojilerini e-ticaret sitenizde nasıl kullanabilirsiniz biraz bahsedelim. Sizi korkutmamak için aslında daha küçük ölçekli uygulamalardan ve projelerden bahsetmek istiyoruz. E-Ticaret sitenizde tekstil ürünleri var ve bu ürünleri canlı mankenler üzerinde sergiliyorsunuz ve satışlarınızdan çok memnun değilsiniz ve ziyaretçilerinizin de siteyi terk etme oranı yüksek. Bu noktada şu görüyoruz ki sitenizde bir sorun var ve bu sorunu bulup çözmeniz gerekiyor, çünkü satışlarınız çok düşüyor ve zarar ediyorsunuz.

E-Ticaret Sitenizde Sorunu Yapay Zekayla Nasıl Çözebilirsiniz?

Yukarıdaki örnekte sorunu çözmek için bir strateji belirlemeniz gerekiyor. Bir sorun var ve bu sorun çözülmeli. Bu sorunu nasıl çözeceksiniz, ilk akla gelen insan gücü fakat insan gücüyle bir yere kadar sorunu analiz edebilirsiniz. Yapay zeka teknolojisi  burada devreye giriyor ve e-ticaret sitenizi analiz ederek sorunu çözüyor. Peki biraz ön yargıyla yaklaşalım, yapay zeka gerçekten sorunu çözebilecek mi yoksa bu bir pazarlama stratejisi mi? Kesinlikle hayır, bundan emin olabilirsiniz. Nasıl yeni bir bilgisayar aldınız ve bu bilgisayarın özellikleri ve yapacakları belliyse; aynı şekilde bu yapay zeka için de geçerli.

Yapay Zeka E-Ticaret Sitesindeki Sorunu Nasıl Çözüyor?

Yapay zekayı kullandınız ve sitenizdeki sorunun ne olduğunu algılattınız, yapay zeka sorunu nasıl çözdü o kısmı merak ediyorum derseniz o konudan da biraz bahsedelim. Yapay Zeka en nihai noktada süper bir bilgisayar teknolojisi ve insan gibi düşünmeye yakın bir yazılım altyapısı var. Bu teknolojiye e-ticaret sitenizi ve veri altyapınızı bağlıyorsunuz ve yapay zeka e-ticaret sitenizi analiz etmeye başlıyor. Tabi ki öncesinde bu işin nasıl yapılacağını kendi ekibinizle tanımlayıp dataları o şekilde yapay zekaya tanımlayarak sürece başlıyorsunuz.

Yapay Zeka Sorunları Analiz Ediyor ve Çözüm Sunuyor

Yapay zeka e-ticaret sitenizde veya müşterinizle yaşadığınız problemi algılıyor ve aslında deneyimleyerek öğreniyor. Bu derin öğrenme kısmı ve bu öğrenme sonucunda ise sonuçta bir çözüm sürecine geçiyor ve size bir çözüm sunuyor. Örnek olarak sitenizde 2 farklı ürün var ve bu iki farklı ürün için ayrı ayrı landing page yaptınız ve yapay zekaya bağladınız. İki sayfadan bir tanesinden siteye gelen birçok ziyaretçi sayfadan çıkıyor ve yapay zeka bunun olası nedenini ortaya çıkarıyor.

Yapay Zeka Bu Analizi Nasıl Yapıyor?

Yukarıdaki örnekte 2 farklı sayfa var ve ziyaretçi oranını aynı olarak düşünelim; fakat birinden ziyaretçilerin yüzde 90’ı satın almadan ve sayfadan hemen çıkıyor. Diğer sayfadan ise yüzde 50 çıkış var ve satış gerçekleşiyor demek ki bir sorun var. Bu sorun sayfada satılan üründen kaynaklı mı; yoksa sayfadan kaynaklı mı? Resimler mi geç yükleniyor, sayfadaki ürünün resimleri mi kötü, yoksa renkler mi insanları siteden çıkartıyor. Yapay zeka tüm bu süreçleri analiz ederek sorunu çözüyor ve doğru olan aksiyonu size aldırıyor.

Sonuç Olarak;

Sonuç olarak yapay zekanın aslında insan hayatını veya şirketlerin hayatını kolaylaştıran bir teknoloji olduğunu düşünmemiz gerekiyor. Yukarıdaki örnekte 2 sayfa için bir analiz yaptırdık; fakat büyük bir e-ticaret sitesinin yüzbinlerce ürün sayfasını düşünürseniz yapay zekanın ne kadar önemli olduğunu düşünebilirsiniz.

Detaylı bilgi için bizi arayabilirsiniz.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

spot_imgspot_img

İlgili Yazılar