TikTok, Mart ayında ABD’de 300 yemek teslimat noktasıyla restoran işine giriyor

Eğer yemek yapmayı sevmiyorsanız veya işten geç geldiniz ve canınız yemek yapmak istemiyor, işte bu yüzden size güzel bir haberimiz var. TikTok Kitchen’la yemek teslimat işine giriyor ve bu işe de oldukça önemli yatırımlar yapıyor. Bu aralar TikTok’ta dolaşan ve lezzetli görünen viral TikTok yemek tarifleri ve görüntüleri dolaşıyor. Bu görüntüleri siz de gördüyseniz, yakında yemeğinizi kendiniz yapmak zorunda kalmayacaksınız.

TikTok, Mart ayından itibaren platform, ABD genelinde yüzlerce TikTok Kitchen lokasyonunu açıyor ve bu lokasyonlardan istediğiniz tarifleri teslim alabileceksiniz. Bloomberg’in konuyla ilgili yaptığı habere göre TikTok, karanlık restoranlar oluşturmak istiyor ve bu iş modeli için Virtual Dining Concepts girişimiyle birlikte çalışıyor. Başlangıçta, yaklaşık 300 lokasyonla hizmet başlayacak ve 2022’nin sonuna kadar 1.000’den fazla lokasyonda şirket hizmet alanlarını genişletecek.

Virtual Dining Concepts, ve TikTok üç ayda bir değişecek olan TikTok Kitchen menüsüyle müşterilerine hizmet verecek. TikTok, girişimden elde ettiği kar payını tariflerin yaratıcılarına ve platformda gelişen gıda yaratıcılarına dağıtacağını söyledi. TikTok Kitchen, Virtual Dining Concepts ve Grubhub ile ortaklık kuruyor ve restoranda yer alan menüleri Grubhub’la teslim etmeyi planlıyor.

İlk menü, pişmiş beyaz makarna, ezme burger, mısır kaburga ve makarna cipsi gibi en iyi TikTok viral yemeklerini içerecek. Bu menüler, TikTok’da oldukça popüler oldu ve sonra da Google da en çok aranan yemek tarifi oldu. TikTok’ta popülerlik kazandıktan sonra yılın en çok aranan yemeği olan, özellikle pişmiş beyaz peynir 2021’de inanılmaz bir talep kazandı. Şirket, 3 ayda bir bu tarz popüler olan menüleri kullanıcılarına ulaştırmaya çalışacak ve her 3 ayda bir popüler menülerle kullanıcılarının karşısına çıkacak.

TikTok, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, TikTok Kitchen satışlarından elde edilen gelirler, menüleri yaratan yaratıcılara ve diğer katılımcılara aktarılacak ve burada daha iyi menüleri ortaya çıkarmak için yaratıcıları desteklemeye devam edecek. TikTok ayrıca, yaptığı açıklama da yemek işine girmediklerini fakat yemeklerini hayranlara ulaştırmak için bir kampanya olduğunu ve TikTok’un restoran işine girme girişimi olmadığını açıkladı. Bu açıklama, şirketin bu işi bir pazarlama çabası olarak kullandığı anlamına geliyor.

Fakat bu tip durumlarda gelecekte ne olacağını bilemeyiz ve eğer iş modeli çok başarılı olursa TikTok, eticaret ve online shop işine girdiği gibi bu iş modelini de geliştirebilir. TikTok, popüler yemek trendlerini de öne çıkarıyor ve bu tarifler Twitter, Instagram ve Facebook gibi diğer sosyal medya platformlarında sıklıkla yeniden paylaşılıyor ve bu tarifler viral oluyor. Kısa videolar günümüzde oldukça popüler, insanlar fenomen olmak ve öne çıkmak için TikTok’ta dans ediyor ve yemek tariflerini yaparken dans ediyor. Bu da popüler uygulamanın izlenmesini artırıyor.

Image Credit: TikTok ve Virtual Dining Concepts

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

spot_imgspot_img

İlgili Yazılar