İnovatif dijtal pazarlama, şirketlerin tüm iş yapış süreçlerini dijitale taşıyacak.

Dijital pazarlama, teknolojik araçların mümkün kıldığı tüm alanlarda ya da ortamlarda ürün ve hizmetlerinizi tanıtabileceğiniz bir pazarlama yöntemidir. Dijital pazarlama, diğer geleneksel pazarlama yöntemlerinden hiçbir şekilde farklı değildir. Sadece bu süreci dijitale taşıyarak, ürün ve hizmetlerinizi kullanacak potansiyel kullanıcılara ulaşmak için bir araçtır. Dijital pazarlama, günümüzde en modern ve en gelişmiş pazarlama yöntemidir.

Dijital pazarlama yöntemlerine örnek vermemiz gerekirse, en önemli örnek bir şirketin web sitesidir. İkinci örnek olarak ise şirketin sosyal medya kanallarını örnek gösterebiliriz. Üçüncü örnek ise e-ticaret siteleridir.

Şirketlerin, kurumların ve kişilerin web siteleri
Şirketlerin, kurumların ve kişilerin sosyal medya kanalları
Şirketlerin veya kurumların e-ticaret siteleri, kişisel satış kanalları
Yukarıda paylaştığımız dijital kanallar temel dijital kanallardır ve bu kanallar, tüm şirketler, kurumlar ve kişiler tarafından kullanılmaktadır. Bu kanallara ek olarak verebileceğimiz diğer dijital pazarlama kanalları ise; uygulamalar, SaaS platformları, CRM platformları ve kanalları gibi kanallardır. E-mail ve mobil dijital kanallar da, diğer örnek verebileceğimiz dijital pazarlama kanallarıdır. Günümüzde dijital pazarlama kanalları çok çeşitlenmiştir ve dijital pazarlama kavramı altında yüzlerce başlık bulunmaktadır. Verimaker olarak size tüm alanlarda inovatif dijital çözümler sunabiliyoruz.

Bu blog yazımızda vurgulamak istediğimiz en önemli konu dijital yapıların bir araç olduğudur ve bu teknolojik araçların sürekli güncel hale getirilerek, çağın gerektirdiği yapıya sahip olmasıdır. Örnek vermek gerekirse, daha önce şirket bünyesinde çalışan bir server günümüzde çok efektif çalışamamaktadır. Bir uygulama şirketine sahip olduğunuzu düşünün ve müşterilerinize marketten sipariş ulaştırıyorsunuz, ülke genelinde 10 milyon kişi uygulamanızı kullanıyor ve uygulamanız tüm taleplere cevap vermek zorundadır. Yani %99.9 oranında uptime zamanı olmalıdır. Bunun anlamı, uygulamanızın en iyi ve hızlı şekilde bulut sunucularda çalışması gerektiğidir.

Yukarıda örnek verdiğimiz uygulamanın çalışması için bulut alt yapısı kadar; kullanıcı deneyimi(UX) ve kullanıcı ara yüzlerinin de çok başarılı planlanması gerekmektedir. Tüm bunlara ek olarak, bu uygulamanın tasarımının, yazılım alt yapısının ve dijital stratejilerinin de oluşturulması gerekmektedir. Uygulama teknik ve stratejik anlamda tamamlandığı zaman, bu uygulamanın dijital kanallardan reklamının yapılması ve tanıtılması

gerekmektedir. Bir uygulamanın başarılı olması, sadece teknik alt yapısının kurulması ve yazılım sürecinin tamamlanmasından ibaret değildir. Süreç, teknik altyapı ve dijital strateji gibi birkaç aşamadan oluşmaktadır. Ayrıca, inovatif pazarlama yöntemleri de sürece dahil edilmektedir.

Verimaker olarak, tüm süreçlerde size destek vermekteyiz. Detaylı bilgi almak ve bize ulaşmak için mail ile bilgilerinizi paylaşabilirsiniz: [email protected]

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

spot_imgspot_img

İlgili Yazılar

Apple iPhone 14 pro ve yeni ürünleri düzenlediği etkinlikte tanıttı

Apple geçtiğimiz gün yeni ürünlerini tanıtmak için önemli bir etkinlik düzenledi ve iPhone 14, ‌iPhone 14‌ Plus, iPhone 14 Pro ve ‌iPhone 14 Pro‌ Max'i tanıtarak yıllık iPhone merkezli etkinliğini düzenledi. Apple ayrıca Apple Watch SE, Apple Watch Ultra ve AirPods Pro 2'nin yenilenmiş bir versiyonu olan yeni Apple Watch Series 8 modellerini de bu etkinlikte tanıttı. Apple'ın en önemli ürünü bize göre Apple Watch Ultraydı.

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Elon Musk Twitter’ı satın aldı; ama, Twitter’da ‘Sahte Haber’ Kurbanı Oldu:))

Twitter, Bay Musk'ın şirketin hisselerini satın aldığı ortaya çıkmadan önce hisse fiyatına göre yüzde 38'lik bir prim olan 54,20 dolardan devralmayı kabul etti.

Elon Musk Twitter’ı Satın Alabilecek mi? Haftanın gündemi

Bu hafta en çok konuşulan konu Elon Musk'ın Twitter'ı alması için yaptığı hamleydi ve gündemi aslında bu konu belirledi. Teknoloji sektörü oldukça önemli işlere imza atıyor ve bu hafta yapay zekayla ilgili çalışmalar öne çıktı. Mobil işletim sistemi, mobil uygulamaları ve AI ile ilgili tüm haberleri size haftalık olarak özet geçeceğiz.

Amazon, ABD ve İngiltere’de 68 fiziksel perakende satış noktasını ve Amazon Books mağazalarını kapatacak

Amazon aslında bir e-ticaret şirketi; fakat şirket fiziksel mağazalara da yatırım yaptı ve bu iş modelini büyütmeye çalıştı. Fakat şirketin bu noktada çok ciddi rakipleri var.
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!

Please enter your name here