Dijital Dönüşüm ve E-Ticaret Dönüşüme Nereden Başlanmalı

Kobi Dijital Dönüşüm ve E-Ticaret Dönüşüme Nereden Başlanmalı konusu gerçekten çok önemli ve çok dikkatli hareket etmeniz bir konu. Dijital dönüşüm ihmale gelmeyecek bir konudur ve sizin bu konuda attığınız her yanlış adım, karşınıza bir maliyet ve zaman kaybı olarak çıkacaktır. Bu zaman kaybı ve para kaybını yaşamamak için dikkatli bir şekilde ilerlemelisiniz, aşağıda açıklıyoruz.

Kobi Dijital Dönüşüm ve E-Ticaret Dönüşüme Nereden Başlanmalı

Kobi Dijital Dönüşüm ve E-Ticaret Dönüşüme Nereden Başlanmalı konusuna, hiç dijital dönüşüm nedir bilmiyorsunuz ve nereden başlamalısınız bu konuda yardım almak istiyorsunuz sürecinden başlayalım. Kobi’siniz ve hayatınızda dijital anlamında sadece bir websiteniz var. Belki bir websitesine sahip bile değilsiniz; fakat bir web sitesinin ne olduğunu biliyorsunuz.  Dijital dönüşüm dediğimizde herkesin aklına hemen hemen bir websitesi yapmaya başlamaktan geçiyor.

Dijital Dönüşüme Nereden Başlamalısınız, Nasıl Adım Atmalısınız?

Aslında bu sorunun cevabı tamamen size bağlı. Dijital dönüşüm konusunda ne yapmak istiyorsunuz. Şirketinizin hangi dijital hizmetlere ihtiyacı var ve bu hizmetleri sağlayacak gücünüz var mı? Gerçekten bu dijital hizmete ihtiyacınız var mı? Bu sorular gerçekten sorulması gereken en önemli sorular ve bu soruları kendinize sorup cevaplarını da vermeniz gerekiyor. Bu soruları kendinize sormadan önce de iyi bir araştırma yaparak dijital dönüşüm konusuna başlamanız gerekiyor.

Dijital Dönüşümde İlk Yapmanız Gereken Nedir?

Dijital dönüşümde ilk yapmanız gereken konu, hangi dijital teknolojiye ihtiyacınız olduğunu belirlemenizdir. Öncelikle neye ihtiyacınız var, nereden başlamak istiyorsunuz ve ne yapmak istiyorsunuz bu konu çok önemlidir. Örnek vermek gerekirse perakende ticaret yapıyorsunuz ve küçük ev aletleri satan bir mağazaya sahipsiniz. Bu mağazada yaptığınız satışları internete taşımak ve satışlarınızı e-ticaret sitesi üzerinden satmak istiyorsunuz, hatta pazaryerlerinde satış yapmak istiyorsunuz, bu sizin amacınız ya da hedefiniz olsun.

Dijital Dönüşümde Hedefinizi ve Amacınızı Belirlediniz, Peki Sonraki Adım?

Dijital dönüşümde hedefinizi belirledikten sonra sıradaki adımın ne olduğunu bilmiyorsunuz ve nereden başlayacağınızı da bundan dolayı bilmiyorsunuz. Size o zaman yardımcı olalım. Öncelikle yukarıdaki örnekte verdiğimiz örnekteki gibi dijital dönüşüm hedefinizi belirledikten sonra, yani e-ticaret sitesi kurmak istiyorsanız bunun için çeşitli yazılımlara ve reklam gibi desteklere ihtiyacınız var. Bu destekleri işini iyi yapan firmalardan almanız gerekiyor ve bu konuda çok dikkatli olmalısınız.

Dijital Dönüşüme Başlıyorsunuz ve Hangi Ajansa Hangi Hizmetleri Yaptıracaksınız?

Bu konuya çok dikkat etmelisiniz. Hizmet alırken gerçekten ihtiyacınız olacak hizmeti almalısınız ve alacağınız hizmete göre de konusunda uzman olan ajanslarla çalışmalısınız. Ajanslardan ya da teknoloji alt yapısı kuracak firmalardan destek almaya başlamadan önce de bir danışmandan destek almalısınız. Danışmanlık ajansı size dijital dönüşümde yardımcı olacak, para ve zaman kazandıracaktır. Hangi hizmeti alacaksanız alın, başlamadan önce kesinlikle dijital dönüşüm danışmanlık ajansından destek alın.

Dijital Dönüşüme Başladınız Sonrasını Nasıl Takip Edeceksiniz?

Dijital dönüşüme başladınız ve hizmetleri alarak ilerliyorsunuz. Bir sonraki adım ise sizin bu hizmetleri analiz ederek verimliliğini ölçmeniz. Örnek olarak bir e-ticaret sitesi kurdurdunuz ve satış oranları, ziyaretçi rakamları gibi faktörler sizin için çok önemli. Bu konularda analytics verileriyle verileri almanız ve verileri iyi bir şekilde incelemeniz gerekiyor. Bu verileri iyi incelerseniz, daha sonra e-ticaret siteniz için vereceğiniz google reklamlarında çok daha performanslı reklamlar verebilirsiniz.

Özetlemek Gerekirse;

Dijital dönüşüm ve E-Ticaret dönüşümlerinize başlamadan önce hedefinizi iyi belirlemeniz gerekiyor. Hedeflerinizi belirledikten sonra bu konuyu iyi araştırın ve ardından da iyi bir danışmandan veya dijital danışmanlık ajansından destek alın. İşini çok iyi bilen birine veya dijital dönüşüm ajansına danışmak size çok faydalı olacaktır.

Dijital dönüşüm konularında bizden danışmanlık desteği alabilirsiniz.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

spot_imgspot_img

İlgili Yazılar

Apple iPhone 14 pro ve yeni ürünleri düzenlediği etkinlikte tanıttı

Apple geçtiğimiz gün yeni ürünlerini tanıtmak için önemli bir etkinlik düzenledi ve iPhone 14, ‌iPhone 14‌ Plus, iPhone 14 Pro ve ‌iPhone 14 Pro‌ Max'i tanıtarak yıllık iPhone merkezli etkinliğini düzenledi. Apple ayrıca Apple Watch SE, Apple Watch Ultra ve AirPods Pro 2'nin yenilenmiş bir versiyonu olan yeni Apple Watch Series 8 modellerini de bu etkinlikte tanıttı. Apple'ın en önemli ürünü bize göre Apple Watch Ultraydı.

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Elon Musk Twitter’ı satın aldı; ama, Twitter’da ‘Sahte Haber’ Kurbanı Oldu:))

Twitter, Bay Musk'ın şirketin hisselerini satın aldığı ortaya çıkmadan önce hisse fiyatına göre yüzde 38'lik bir prim olan 54,20 dolardan devralmayı kabul etti.

Elon Musk Twitter’ı Satın Alabilecek mi? Haftanın gündemi

Bu hafta en çok konuşulan konu Elon Musk'ın Twitter'ı alması için yaptığı hamleydi ve gündemi aslında bu konu belirledi. Teknoloji sektörü oldukça önemli işlere imza atıyor ve bu hafta yapay zekayla ilgili çalışmalar öne çıktı. Mobil işletim sistemi, mobil uygulamaları ve AI ile ilgili tüm haberleri size haftalık olarak özet geçeceğiz.

Amazon, ABD ve İngiltere’de 68 fiziksel perakende satış noktasını ve Amazon Books mağazalarını kapatacak

Amazon aslında bir e-ticaret şirketi; fakat şirket fiziksel mağazalara da yatırım yaptı ve bu iş modelini büyütmeye çalıştı. Fakat şirketin bu noktada çok ciddi rakipleri var.
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!

Please enter your name here