E-Ticaret Yazılımı ve E-Ticaret Entegrasyon Yazılımı Nedir?

E-Ticaret Yazılımı ve E-Ticaret Entegrasyon Yazılımı Nedir? Günümüzde E-Ticaret yapmak isteyenler veya e-ticaret sektörüne girmek isteyen firmaların sıkça duyduğu bir kavram. Peki e-ticaret yazılımı ve entegrasyon yazılımı nedir ve bu yazılımlar arasındaki farklar nedir, bu konularda size detaylı açıklama yapıp sizi bilgilendirmek istiyoruz; çünkü bu farkları bilmeniz sizin e-ticarete girerken daha bilinçli olmanızı ve maddi ve zaman anlamında zarar etmemenizi sağlayacak ve çok daha iyi bir başlangıç yapacaksınız.

E-Ticaret Yazılımı ve E-Ticaret Entegrasyon Yazılımı Nedir?

E-Ticaret Yazılımı ve E-Ticaret Entegrasyon Yazılımı Nedir? Konusu için öncelikle e-ticaret yazılımı nedir ve e-ticaret sitesi kurarken hangi yazılımı seçmelisiniz bu konudan bahsedelim. Daha önce hangi e-ticaret yazılımını seçmelisinizle ilgili bir yazı yazmıştık ve bu konunun blog yazısının linkini aşağıda paylaşıyoruz, oradan yazıya göz atabilirsiniz ve hangi e-ticaret yazılımı seçmeniz kousunda fikir sahibi olabilirsiniz.

E-Ticaret Yazılımı Nedir?

Konu kafanızda net canlansın diye öncelikle e-ticaret yazılımı nedir, bu konu hakkında sizi bilgilendirmek istiyoruz. E-ticaret yazılımı satmak istediğiniz ürünleri sergilemenize ve ürünleri müşterilerinize tanıtmanıza yarayan interaktif yani müşterinin de sepete eklemek, satın almak, ürünü silmek gibi etkileşimler yapacağı interaktif bir yazılımdır. Müşteri satacağınız ürünleri görmek için websitenizi ziyaret eder ve ürünlere bakar. Sonrasında ise müşteri ürünü sepete ekler ve siteye üye olur, yani bir hesap oluşturur. Hesap oluşturduktan sonra kargo ve fatura adresi gibi bilgileri girebilir, düzenleyebilir ve kredi kartı bilgileri gibi bilgileri yönetebilir ve sepetindeki ürünü satın alabilir.

E-Ticaret Yazılımı ve Websitesi Farkı Nedir?

E-ticaret yazılımı ve websitesi birbirlerinden farklı yazılımlardır. E-Ticaret sitesinde karşılıklı etkileşim vardır. Standart bir websitesi ise tek taraflıdır. Kurumsal bir websiteniz ya da küçük ölçekli işletmenizin ürünlerini tanıtmak için bir websitesi kurdunuz ve bu websitesinde hakkınızda, iletişim, hizmetleriniz gibi sayfalar mevcut. Bu sayfalar aracılığıyla müşterilerinize tek yönlü bilgi veriyorsunuz. Bu tek yönlü bilgilendirme sadece sitenizde bir form sayfası veya yorum sayfası varsa müşteri tarafında bir etkileşim oluyor ve sadece bu şekilde müşteriyle karşılıklı bir etkileşim oluyor. Bunun dışında herhangi bir etkileşim olmuyor ve bu tür sitelere standart bilgi vermek için kurulan web siteleri diyoruz.

E-Ticaret Sitelerinin Özellikleri

E-Ticaret sitesi interaktif bir altyapıya sahiptir. E-ticaret sitesi aslında verilerin kaydedildiği ve okunduğu bir yazılımdır. Bu yazılım altyapısı, siteyi ziyaret edenlerin anlayacağı ve kullanacağı şekilde tasarım ve yazılımlarla düzenlenerek yayınlanır. Bu yazılım altyapısını kullanarak siteye üye olabilir, ürünleri sepete ekleyebilir ve satın almak istediğiniz ürünleri satın alabilirsiniz. E-Ticaret yazılımı size yönetim paneline yani hesabınıza girmenize ve orada işlemler yapmanıza imkan verir. Standart websitesinde bu imkan yoktur ve sadece tek taraflı bilgi sunma hizmeti vardır.

E-Ticaret Entegrasyon Yazılımı Nedir?

E-Ticaret Entegrasyon Yazılımı bir E-Ticaret Yazılımından biraz daha farklıdır. E-ticaret yazılımında siteyi ziyaret eden ziyaretçinin gördüğü, gezdiği ve etkileşimde bulunduğu bir websitesi vardır. E-Ticaret Entegrasyon Yazılımında ise böyle bir durum yoktur. E-Ticaret Entegrasyon Yazılımı ürünlerinizi n11.com, amazon.com.tr, hepsiburada.com, gittigidiyor.com gibi sitelere aktarmanıza yarayan aracı yazılımdır. Örnek olarak tekstil ürünleri satıyorsunuz ve satışlarınızı e-ticaret sitenizden değil de doğrudan n11.com’da satıyorsunuz, E-Ticaret Entegrasyon Yazılımı sizin işinizi görür ve entegrasyon yazılımı bu ürünleri aktarmanıza ve stokları güncellemenize yarar.

E-Ticaret Entegrasyon Yazılımı, E-Ticaret Sitesi ve Standart Websitesi Özeti

Yukarıda üç kavramı da açıkladık ve farklarını da size belirttik. Hangi yazılım türü sizin işinizi görüyorsa aslında o yazılıma yatırım yapmanız gerekiyor. E-Ticaret Entegrasyon Yazılımı sizin için en uygun seçenekse bu yazılımı kullanabilirsiniz. Ayrıca hem e-ticaret sitesi; hem de entegrasyon yazılımı kullanmanız gerekiyorsa bu tür yazılımları entegre bir şekilde kullanabilirsiniz. Bu konularla ilgili danışmanlık almak için bizi arayabilirsiniz.

Dijital Dönüşüm ve E-ticaret Yazılım, E-Ticaret Entegrasyon Yazılım Süreçleriniz İçin Bizi Arayabilirsiniz.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

spot_imgspot_img

İlgili Yazılar

Apple iPhone 14 pro ve yeni ürünleri düzenlediği etkinlikte tanıttı

Apple geçtiğimiz gün yeni ürünlerini tanıtmak için önemli bir etkinlik düzenledi ve iPhone 14, ‌iPhone 14‌ Plus, iPhone 14 Pro ve ‌iPhone 14 Pro‌ Max'i tanıtarak yıllık iPhone merkezli etkinliğini düzenledi. Apple ayrıca Apple Watch SE, Apple Watch Ultra ve AirPods Pro 2'nin yenilenmiş bir versiyonu olan yeni Apple Watch Series 8 modellerini de bu etkinlikte tanıttı. Apple'ın en önemli ürünü bize göre Apple Watch Ultraydı.

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Elon Musk Twitter’ı satın aldı; ama, Twitter’da ‘Sahte Haber’ Kurbanı Oldu:))

Twitter, Bay Musk'ın şirketin hisselerini satın aldığı ortaya çıkmadan önce hisse fiyatına göre yüzde 38'lik bir prim olan 54,20 dolardan devralmayı kabul etti.

Elon Musk Twitter’ı Satın Alabilecek mi? Haftanın gündemi

Bu hafta en çok konuşulan konu Elon Musk'ın Twitter'ı alması için yaptığı hamleydi ve gündemi aslında bu konu belirledi. Teknoloji sektörü oldukça önemli işlere imza atıyor ve bu hafta yapay zekayla ilgili çalışmalar öne çıktı. Mobil işletim sistemi, mobil uygulamaları ve AI ile ilgili tüm haberleri size haftalık olarak özet geçeceğiz.

Amazon, ABD ve İngiltere’de 68 fiziksel perakende satış noktasını ve Amazon Books mağazalarını kapatacak

Amazon aslında bir e-ticaret şirketi; fakat şirket fiziksel mağazalara da yatırım yaptı ve bu iş modelini büyütmeye çalıştı. Fakat şirketin bu noktada çok ciddi rakipleri var.
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!

Please enter your name here