Performans Pazarlama ve Google Adwords Reklamların Satışa Etkisi

Performans Pazarlama ve Google Adwords Reklamların Satışa Etkisi konusu birçok firmanın merak ettiği bir konudur ve firmalar performans pazarlama konusunda ve bazı dijital pazarlama süreçleri konularında çok fazla bilgi sahibi olamayabilirler. Bu yazımızda size performans pazarlama ne demek ve performans pazarlama kavramını google adwords’le nasıl kullanabilirsiniz bu konuda bilgi vereceğiz.

Performans Pazarlama ve Google Adwords Reklamların Satışa Etkisi

Performans Pazarlama ve Google Adwords Reklamların Satışa Etkisi çok önemlidir. Aslında performans pazarlama temel anlamda şirketin performansına odaklanmaktadır ve harcanan her bir kuruşun geri dönüşü izlenmektedir ve raporlanmaktadır. Kısaca performans pazarlamayı size açıklayalım. Aşağıdaki linkten de detaylı performans pazarlama blog yazımıza göz atabilirsiniz. Performans pazarlama dijital pazarlamanın önemli bir koludur. Dijital pazarlama içinde birçok süreci barındıran geniş bir kavramdır ve performans pazarlama da dijital pazarlamanın bir koludur.

Performans Pazarlama Örnekleri

Yukarıda sizinle paylaştığımız blog yazısını okuyarak performans pazarlama konusunda detaylı bilgi alabilirsiniz. Performans pazarlama kavramı ölçülebilir her türlü dijital reklamlara denir ve google adwords de performans pazarlamaya verebileceğimiz en iyi örnektir. Performans pazarlama ölçülebilir olmalıdır ve bir dijital pazarlama performans pazarlaması yapmamız için ölçülebilir olmasını sorgulamamız gerekmektedir. Ölçülemeyen hiçbir reklam veya pazarlama faaliyeti performans pazarlamaya girmez. Performans pazarlama dijital olmalıdır ve ölçülebilir olmalıdır.

Performans Pazarlama ve Google Adwords Reklam Çalışmaları

Performans pazarlama için Google Adwords örneğini vermek aslında akılda kalıcı ve çok önemli örnek olacaktır. Örnek olarak bir e-ticaret şirketiniz ve satışları yaptığınız bir siteniz var. Bu e-ticaret sitesinde spor ayakkabı satıyorsunuz ve satışlarınızı artırmak için performans pazarlama çalışması yapmak istiyorsunuz. Bunun için ilk başta iyi bir google adwords kampanyası planlayabilirsiniz. Örnek olarak Nike Pembe Kadın Spor Ayakkabı içerikli bir ürün için Google Adwords çıktınız ve kampanya için kadın spor ayakkabı, Nike spor ayakkabı, pembe spor ayakkabı gibi kelimeler belirliyorsunuz.

Google Adwords Reklamlarınızı Başlatıyorsunuz

Yukarıda belirlediğiniz kelimelerle reklam kampanyalarını başlatıyorsunuz ve bu reklam çalışmalarının sonuçlarını birkaç gün analiz ediyorsunuz ve en performanslı kelimeleri seçip kampanyaya devam ediyorsunuz. Google analyticsle de kampanyanın geri dönüşlerini izliyorsunuz. Bu geri dönüşler şu şekilde olmalıdır. Siteye google reklamlardan kaç kişi geldi, hangi kelimelerin geri dönüşü daha çok oldu ve hangi kelimelerden gelenler satışa dönüştü.

Yapılan Reklam Kampanyası Performans Raporu Sonucu

Bahsettiğimiz örnekte kampanyanın gidişatını sürekli izliyorsunuz ve geri dönüşleri analiz edip buna göre kampanyanızı sürekli güncelliyorsunuz ve sonuç olarak bu durum tamamen performans pazarlama kapsamına girdiği için performansı ölçüyorsunuz ve harcadığınız her kuruşun geri dönüşünü takip edip raporlayabiliyorsunuz. İşte bu pazarlama ve reklam çalışmalarına performans pazarlama diyoruz.

Performans Pazarlama ve Google Adwords Reklamların Satışa Etkisi Özeti

E-ticaret siteniz için verdiğiniz google reklamlardan sitenize ziyaretçi gelecektir ve bu ziyaretçiler satışa dönüşecektir. Bu da satışlarınızın artmasına ve başarılı olmanıza fayda sağlayacaktır. Performans pazarlaması ve google adwords reklamları e-ticaret yapan veya internet üzerinden hizmet sağlayan firmalar için çok önemlidir ve bu konuya önem vermeleri gerekir. Şirketinizin performans pazarlaması için bizden destek alabilirsiniz.

Detaylı bilgi için bizi arayabilirsiniz.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

spot_imgspot_img

İlgili Yazılar

Apple iPhone 14 pro ve yeni ürünleri düzenlediği etkinlikte tanıttı

Apple geçtiğimiz gün yeni ürünlerini tanıtmak için önemli bir etkinlik düzenledi ve iPhone 14, ‌iPhone 14‌ Plus, iPhone 14 Pro ve ‌iPhone 14 Pro‌ Max'i tanıtarak yıllık iPhone merkezli etkinliğini düzenledi. Apple ayrıca Apple Watch SE, Apple Watch Ultra ve AirPods Pro 2'nin yenilenmiş bir versiyonu olan yeni Apple Watch Series 8 modellerini de bu etkinlikte tanıttı. Apple'ın en önemli ürünü bize göre Apple Watch Ultraydı.

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Elon Musk Twitter’ı satın aldı; ama, Twitter’da ‘Sahte Haber’ Kurbanı Oldu:))

Twitter, Bay Musk'ın şirketin hisselerini satın aldığı ortaya çıkmadan önce hisse fiyatına göre yüzde 38'lik bir prim olan 54,20 dolardan devralmayı kabul etti.

Elon Musk Twitter’ı Satın Alabilecek mi? Haftanın gündemi

Bu hafta en çok konuşulan konu Elon Musk'ın Twitter'ı alması için yaptığı hamleydi ve gündemi aslında bu konu belirledi. Teknoloji sektörü oldukça önemli işlere imza atıyor ve bu hafta yapay zekayla ilgili çalışmalar öne çıktı. Mobil işletim sistemi, mobil uygulamaları ve AI ile ilgili tüm haberleri size haftalık olarak özet geçeceğiz.

Amazon, ABD ve İngiltere’de 68 fiziksel perakende satış noktasını ve Amazon Books mağazalarını kapatacak

Amazon aslında bir e-ticaret şirketi; fakat şirket fiziksel mağazalara da yatırım yaptı ve bu iş modelini büyütmeye çalıştı. Fakat şirketin bu noktada çok ciddi rakipleri var.
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!

Please enter your name here