TechCrunch’ın her yıl düzenlediği Disrupt 2021 Event 23 Eylül Perşembe düzenleniyor ve finale kalan 5 şirket ödüllerini alacak. Bu şirketler, TechCrunch Disrupt 2021’in son günü olan 23 Eylül Perşembe günü bir kez daha sahne alacak. Bu sefer, sunum yapmak için altı dakikaları olacak ve en iyi yatırımcılardan ve yöneticilerden bazılarından dokuz dakikalık sorular alacaklar. Silikon Vadisi’nde. Bu şirketler sırasıyla şu şekilde:
Tatum, kendi blockchain tabanlı ürününüzü geliştirmeyi çok daha kolay hale getirmek isteyen bir blockchain altyapı girişimidir. Şirket, bir hizmet olarak platform ürünü işletiyor, böylece kendi düğümlerinizi yönetmeniz ve her bir müşteriyle nasıl etkileşim kuracağınızı öğrenmeniz gerekmiyor.
Nth Cycle, 1.000 fit kareden daha küçük bir alana sahip olan ve günde 5 ton malzeme işleyebilen bir elektro-çıkarma sistemi geliştirdi – daha fazla sermaye gerektiren ve daha büyük bir üretim sağlayan hidro ve pirometalurjik teknikleri kullanan büyük, geleneksel geri dönüşümcülerden önemli bir farklılaştırıcı. ayak izi. Sistem, pil geri dönüşüm sürecinden üretilen toz halinde bir atık madde olan “kara kütle”yi kabul edebilir ve bu atığı nikel, kobalt ve manganez gibi değerli minerallere dönüştürebilir.
Koa, bankacılık hizmetlerini Kenya’da daha fazla kişiye ulaştırmak için bir fırsat görüyor. İlk ürünü, tüketicilerin para yatırmalarına, biriktirmelerine ve paralarından faiz kazanmalarına olanak tanıyan bir tasarruf uygulamasıdır. Nisan 2021’deki beta sürümünden bu yana şirket, tasarruf ürününü kullanan yaklaşık 5.000 müşteriyi bünyesine kattı. Ancak, fintech uygulamaları için tasarrufların en az etkisi olan meyve olduğu için CEO, Koa’nın planının hat boyunca daha fazla ürün sunmak olduğunu söylüyor.
Cellino, Kök hücre üretimini otomatikleştirmek için bir platform geliştiren bir şirket olan Cellino, yapay zeka teknolojisini, makine öğrenimini, donanımı, yazılımı ve evet, lazerleri bir araya getiriyor! — hücre tedavilerine erişimi demokratikleştirmek. İnsan hücrelerinin üretimiyle ilgili maliyetleri düşürmeyi ve aynı zamanda verimi artırmayı hedefliyor.
Adventr, Ağustos 2020’de beta sürümünde piyasaya sürüldükten sonra Adventr, etkileşimli videolar oluşturmak için herkesin öğeleri sürükleyip bırakabileceği kullanıcı dostu bir arayüz oluşturdu. Binlerce kullanıcı, uzay temalı çocuk eğitim modüllerinden Marc Jacobs ve LVMH gibi lüks moda müşterileri için tanıtım videolarına kadar etkileşimli deneyimler oluşturdu.
Metnin orijinali ve resim Techcrunch.com