TikTok, Shopify ortaklığını genişletiyor, ABD, İngiltere ve Kanada’da TikTok Alışveriş denemelerini yapıyor

TikTok’ta keşfetmenin ve alışveriş yapmanın yeni yolları hakkında yeni gelişmeler oluyor. TikTok’un modern perakende üzerindeki etkisi küreseldir ve kültür belirleyicidir ve topluluğumuz alışverişi, benzersiz etkileşimi ateşleyebilecek etkileşimli, eğlenceli bir deneyim haline getirmiştir. TikTok’un büyüsünün bir kısmı keşif unsurudur – herkes ve her şey TikTok’ta keşfedilme ve geniş bir kitleye ulaşma potansiyeline sahiptir ve markalar istisna değildir. Beyaz peynirden eczane cilt bakımına kadar, tek bir TikTok’un nasıl yeni alışveriş trendlerini ve olmazsa olmaz satın alımları yönlendirme gücüne sahip olduğunu defalarca gördük.

Şirket yaptığı açıklamada; TikTok’ta yeni müşterilere ulaşmak için her büyüklükteki işletmeyi güçlendirmeye kararlıyız ve markaların platformda varlıklarını oluşturmalarına ve doğrudan TikTok hesapları aracılığıyla satış yapmalarına yardımcı olacak yenilikçi yollar araştırıyoruz. Bugün, Shopify ile genişletilmiş bir ortaklığı duyuruyoruz ve önümüzdeki haftalarda ABD, İngiltere ve Kanada’daki seçkin Shopify satıcı grubu arasında TikTok Alışveriş’in pilot testini yapıyoruz. TikTok Alışveriş, Shopify tüccarlarının tüketicileri ödeme için doğrudan çevrimiçi mağazalarına gönderen ilgi çekici, organik içerik oluşturmasına yardımcı olan yeni özellikler getirecek ve insanların TikTok’ta keşfettikleri ürünleri keşfetmelerini ve satın almalarını kolaylaştıracak.

43da32502457a56b3056879bd3086225

TikTok aracılığıyla sayısız marka, satışları artırmak ve yeni kitlelerle gerçek bağlantılar kurmak için yaratıcı bir çıkış noktası buldu – ve bu sadece başlangıç. Kullanıcılarımızın sevdikleri şeyleri keşfetmelerini ve bunlarla etkileşim kurmalarını sağlayan yeni ticaret fırsatlarını denemeye devam edeceğiz ve markaların bunlardan nasıl yararlandığını görmek için sabırsızlanıyoruz. TikTok ve Shopify liderlerinden haber alın:

“Topluluğumuz, alışverişi keşif, bağlantı ve eğlenceye dayanan bir deneyime dönüştürerek markaların tüketicilerin dikkatini çekmesi için benzersiz fırsatlar yarattı. TikTok, içerik ve ticaretin merkezine benzersiz bir şekilde yerleştirilmiş ve bu yeni çözümler bunu daha da kolaylaştırıyor. her büyüklükteki işletmenin tüketicileri doğrudan dijital satın alma noktasına yönlendiren ilgi çekici içerik oluşturması için. Shopify ile ortaklığımızı genişletmekten ve TikTok’u tüccarları için her zamankinden daha erişilebilir hale getirmekten heyecan duyuyoruz.” – Blake Chandlee, Başkan, TikTok Küresel İş Çözümleri bu açıklamayı yaptı ve işbirliği hakkında detayları açıkladı.

“İçerik, topluluk ve ticaretin kilit öneme sahip olduğu yeni bir girişimcilik türünün önünü açan içerik oluşturucular. Shopify, TikTok’ta ilk kez yeni uygulama içi alışveriş deneyimleri ve ürün keşfi sağlayarak içerik oluşturucu ekonomisine güç veriyor. dünyanın en hızlı büyüyen sosyal ve eğlence platformları. Bu yeni nesil girişimcilerin izleyicileriyle daha fazla şekilde ve vizyoner bir ortak olarak TikTok ile bağlantı kurmasına yardımcı olmaktan heyecan duyuyoruz.” – Harley Finkelstein, Shopify Başkanı sözlerine devam etti.

TikTok e-ticarete geçiyor. Şirket bu sabah, e-ticaret platformu Shopify ile genişletilmiş bir ortaklığın yanı sıra önümüzdeki haftalarda ABD, İngiltere ve Kanada’daki seçkin Shopify tüccarları arasında TikTok Shopping’in pilot testini duyurdu. Sosyal video platformu, Shopify tüccarlarının TikTok pazarlama kampanyalarını doğrudan Shopify panosundan oluşturmasına, yürütmesine ve optimize etmesine olanak tanıyan yeni araçların yanı sıra TikTok For içindeki yeni entegrasyonların tanıtılmasıyla Shopify ile ortaklık yapma planlarını ilk olarak geçtiğimiz Ekim ayında duyurdu.

Bugün detaylandırılan genişletilmiş anlaşma, işleri bir adım daha ileri götürüyor. Yakında, TikTok For Business hesabına sahip Shopify tüccarları, TikTok profillerine yeni bir “Alışveriş” sekmesi ekleyebilecek ve profillerinde mini vitrinler oluşturmak için ürün kataloglarını senkronize edebilecek. Kylie Jenner, yeni hizmetin ilk kullanıcıları arasında yer alıyor ve bu özelliği, doğrudan TikTok’ta alışveriş yapılabilecek Kylie Cosmetics markasıyla kullanacak. Pilot uygulama, ABD ve İngiltere’deki diğer Shopify satıcılarıyla da devam ediyor ve önümüzdeki haftalarda Kanada’daki satıcılara sunulacak. Şirket, tüccarların Shopify’ın kendi TikTok kanalı aracılığıyla pilot uygulamaya katılma talebinde bulunabileceğini belirtiyor.

Yeni ortaklığın bir başka yönü, Shopify satıcılarına TikTok videolarında ürünleri etiketlemek için kullanılabilecek ürün bağlantılarını getirmeyi içeriyor. Bu şekilde, TikTok kullanıcıları, ödeme için satıcının vitrinine yönlendirilmek üzere etiketlenen ürünü tıklayabilecekler. Shopify başkanı Harley Finkelstein yaptığı açıklamada, “Yaratıcılar içerik, topluluk ve ticaretin kilit önemde olduğu yeni bir girişimcilik türünün yolunu açıyor” dedi. Shopify, TikTok’ta ilk kez yeni uygulama içi alışveriş deneyimlerini ve ürün keşfini etkinleştirerek, dünyanın en hızlı büyüyen sosyal ve eğlence platformlarından birinde içerik oluşturucu ekonomisine güç veriyor. Bu yeni nesil girişimcilerin izleyicileriyle ve vizyoner bir ortak olarak TikTok ile daha fazla şekilde bağlantı kurmasına yardımcı olmaktan heyecan duyuyoruz ”dedi.

Shopify ayrıca tüccarlar arasında TikTok ile çalışmak için artan bir talep olduğunu ve Shopify’ın sosyal ticaret kanallarındaki yüklemelerin Şubat 2020’den Şubat 2021’e kadar %76 arttığını belirtti. TikTok, bir hashtag’e alışveriş yapılabilir bir bileşen ekleyen ve video izleyicilerini TikTok içinden bir web sitesi satın almaya yönlendiren Hashtag Challenge Plus’ın 2019 lansmanını içeren testlerle, yıllar içinde e-ticaret özelliklerini istikrarlı bir şekilde geliştiriyor. Geçen yıl, Levi’s gibi markalar, tüketicilerin TikTok’ta yayınlanan bağlantılar aracılığıyla alışveriş yapmalarını sağlayan TikTok’un “Şimdi Alışveriş Yap” düğmelerinden yararlandı. Ve geçen sonbaharda Shopify ortaklığını ilk kez açıklamasına ek olarak Walmart, canlı yayınlanan alışveriş etkinlikleri için TikTok’u kullanmaya başladı.

Bu yılın başlarında Bloomberg, TikTok’un 2021’de ABD’de e-ticarette daha büyük bir genişlemeye hazırlandığını ve bunların hepsinin Facebook’a meydan okumak amacıyla kullanıcıların ürünlere bağlantılar, bir komisyon programı ve canlı akışlı alışveriş paylaşma olanağını içerdiğini bildirdi. Daha sonra Avrupa’daki bazı markalarla uygulama içi alışveriş testlerinin başladığını kaydetti.

TikTok’un alışveriş yapılabilir içerikle daha büyük hedefi, nihayetinde Facebook ve Instagram Mağazaları, Instagram’da özel bir Mağaza sekmesi, Reels’te alışveriş ve daha fazlası gibi şeylerle çevrimiçi alışverişe de yatırım yapan Facebook ve Instagram’a meydan okumak olabilir.

Bununla birlikte, TikTok Alışveriş’te ödeme Shopify üzerinden gerçekleşir – TikTok içindeki vitrin veya ürün bağlantısını tıklatarak, kullanıcı satın alma işlemini yapmak ve işlemi tamamlamak için satıcının web sitesine yönlendirilir. Shopify daha sonra işleme ve ödemeye yetki verir. Bu arada Instagram Shop’ta ödeme, uygulamanın içinde yerel olarak gerçekleşir ve işlemler, son kullanıcıya daha sorunsuz hissettirebilecek Facebook Pay aracılığıyla işlenecek.

TikTok, daha halka açık bir lansmandan önce bu yeni alışveriş çözümlerini yüzlerce Shopify satıcısı arasında denemeyi planladığını söyledi. Shopify yaptığı açıklamada : Shopify, TikTok Shopping ile TikTok’a organik ürün keşfi ve alışveriş sekmeleri getiren ilk ticaret platformudur ve içerik oluşturucuların ve tüccarların tüketicilerle ilişkilerini derinleştirmelerine yardımcı olacak. Sosyal ticaret, özellikle daha fazla içerik oluşturucu işlerini kurmak için bu platformlara güvendiğinden, Shopify satıcıları için en hızlı büyüyen kanallardan birini temsil ediyor. Bugün, TikTok ile ortaklaşa, girişimcilerin TikTok Alışveriş ile tüketicilere ulaşmasının yeni bir yolunu duyuruyoruz. İlk kez, TikTok For Business hesabına sahip Shopify tüccarları, yakında TikTok profillerine bir alışveriş sekmesi ekleyebilecek ve ödeme için doğrudan çevrimiçi mağazalarına bağlanan bir mini vitrin oluşturmak için ürün kataloglarını senkronize edebilecek.

“İşimi sosyal medya üzerine kurdum; Hayranlarımın Kylie Cosmetics’deki yenilikleri aramaya ilk gittiği yer,” dedi Kylie Jenner. “TikTok videoları oluştururken çok eğleniyorum ve ürünleri kullanan hayranlarımın gönderilerini paylaşmayı seviyorum. Bu yüzden Kylie Cosmetics’in müşterilerin doğrudan TikTok’umuzdan alışveriş yapmasına izin veren ilk kişilerden biri olması beni heyecanlandırıyor!” Shopify Başkanı Harley Finkelstein, “Yaratıcılar içerik, topluluk ve ticaretin kilit önemde olduğu yeni bir girişimcilik türünün yolunu açıyor” dedi. Shopify, TikTok’ta ilk kez yeni uygulama içi alışveriş deneyimlerini ve ürün keşfini etkinleştirerek, dünyanın en hızlı büyüyen sosyal ve eğlence platformlarından birinde içerik oluşturucu ekonomisine güç veriyor. Bu yeni nesil girişimcilere yardımcı olmaktan heyecan duyuyoruz. izleyicileriyle daha fazla şekilde ve vizyoner bir ortak olarak TikTok ile bağlantı kurun.”

Shopify ve TikTok, ürünleri organik TikTok gönderilerinde etiketlemek için kullanılabilecek Shopify tüccarlarına ürün bağlantıları getirmek için de ortaklık kurdu. TikTok topluluğu, doğrudan satıcının vitrininden alışveriş yapmayı veya satıcının TikTok videosundaki etiketli bir ürünü tıklatarak ödeme için satıcının çevrimiçi mağazasına gitmeyi seçebilir. TikTok, yüz milyonlarca aktif kullanıcısı ve Şubat 2020’den Şubat 2021’e kadar Shopify’ın sosyal ticaret kanallarında %76 oranında artan yükleme sayısıyla dünyanın en hızlı büyüyen eğlence platformlarından biridir. TikTok ile ticareti daha derinden entegre ederek, tüccarları tüketicilere bulundukları yerde ulaşmaları için güçlendiriyoruz.

TikTok Küresel İş Çözümleri Başkanı Blake Chandlee, “Topluluğumuz alışverişi keşif, bağlantı ve eğlenceye dayanan bir deneyime dönüştürerek markaların tüketicilerin dikkatini çekmesi için benzersiz fırsatlar yarattı” dedi. “TikTok, içerik ve ticaretin merkezine benzersiz bir şekilde yerleştirilmiş ve bu yeni çözümler, her büyüklükteki işletmenin tüketicileri doğrudan dijital satın alma noktasına yönlendiren ilgi çekici içerik oluşturmasını daha da kolaylaştırıyor. Ortaklığımızı genişletmekten heyecan duyuyoruz. Shopify ve TikTok’u tüccarları için her zamankinden daha erişilebilir hale getiriyor.”

TikTok Shopping pilot uygulaması şu anda ABD ve İngiltere’deki Shopify satıcıları tarafından kullanılabilir. Kanada’daki seçkin bir satıcı grubu önümüzdeki haftalarda pilot uygulamaya katılacak ve özellik önümüzdeki aylarda ek bölgelere sunulacak. Shopify tüccarları, Shopify’ın TikTok kanalı aracılığıyla TikTok Shopping pilotuna erken erişim talebinde bulunabilir. TikTok kanalı hakkında daha fazla bilgi edinmek ve uygulamayı yüklemek için apps.shopify.com/tiktok adresini ziyaret edin.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

spot_imgspot_img

İlgili Yazılar

Apple iPhone 14 pro ve yeni ürünleri düzenlediği etkinlikte tanıttı

Apple geçtiğimiz gün yeni ürünlerini tanıtmak için önemli bir etkinlik düzenledi ve iPhone 14, ‌iPhone 14‌ Plus, iPhone 14 Pro ve ‌iPhone 14 Pro‌ Max'i tanıtarak yıllık iPhone merkezli etkinliğini düzenledi. Apple ayrıca Apple Watch SE, Apple Watch Ultra ve AirPods Pro 2'nin yenilenmiş bir versiyonu olan yeni Apple Watch Series 8 modellerini de bu etkinlikte tanıttı. Apple'ın en önemli ürünü bize göre Apple Watch Ultraydı.

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Elon Musk Twitter’ı satın aldı; ama, Twitter’da ‘Sahte Haber’ Kurbanı Oldu:))

Twitter, Bay Musk'ın şirketin hisselerini satın aldığı ortaya çıkmadan önce hisse fiyatına göre yüzde 38'lik bir prim olan 54,20 dolardan devralmayı kabul etti.

Elon Musk Twitter’ı Satın Alabilecek mi? Haftanın gündemi

Bu hafta en çok konuşulan konu Elon Musk'ın Twitter'ı alması için yaptığı hamleydi ve gündemi aslında bu konu belirledi. Teknoloji sektörü oldukça önemli işlere imza atıyor ve bu hafta yapay zekayla ilgili çalışmalar öne çıktı. Mobil işletim sistemi, mobil uygulamaları ve AI ile ilgili tüm haberleri size haftalık olarak özet geçeceğiz.

Amazon, ABD ve İngiltere’de 68 fiziksel perakende satış noktasını ve Amazon Books mağazalarını kapatacak

Amazon aslında bir e-ticaret şirketi; fakat şirket fiziksel mağazalara da yatırım yaptı ve bu iş modelini büyütmeye çalıştı. Fakat şirketin bu noktada çok ciddi rakipleri var.
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!

Please enter your name here