Instagram, influencer içerik oluşturucuların markalarla işbirliği yapması için yeni özellikler sunuyor

Instagram influencer ve içerik oluşturucularının en sevdiği sosyal medya platformlarının başında geliyor ve bu platform üzerinden markalar, ürünlerini influencer içerik oluşturucularıyla tanıtmayı tercih ediyor. Son zamanlarda mikro influencer dediğimiz içerik oluşturucularının da sayısı artmış durumda. Instagram markaların ve içerik oluşturucuların birlikte çalışmasını kolaylaştırmak için çalışan birkaç dijital platformdan biri olduğunu belirtmekte fayda var. Sosyal medya şirketi, ürününü geliştirmek için sürekli çalışıyor ve yeni bir özellikle karşımıza çıkıyor.

Instagram, içerik oluşturucuların komisyon kazanmaları ve platformunda markalarla ortaklıklar kurmaları için yeni özellikler test ediyor. Instagram bildiğiniz gibi Facebook’un sahibi olduğu bir şirket, Haziran ayında başlatılan ve içerik oluşturucuların ürünleri keşfetmelerine, takipçileriyle paylaşmalarına ve gönderilerinden kaynaklanan satışlar için komisyon kazanmalarına olanak tanıyan mevcut yerel ortaklık aracını geliştiriyor. Instagram, markaların ve influencer içerik oluşturucularının birbirleriyle iletişime geçmesi için bir özellik geliştirdi ve bu özelliği test ediyor.

Bu özellikle, içerik üreticileri anlaştığı firmaların ürünlerini kendi duvarlarında sergileyecek ve o içerik üreticisinden gelen trafiğe veya tıklamaya göre bir komisyon ödeyecek. Bu özelliğe dijital bir vitrin diyebiliriz. Instagram, bu yeni özelliğin şu anda yalnızca yerel ortaklık programının parçası olan içerik oluşturucular tarafından kullanılabileceğini söylüyor. Instagram, içerik oluşturucuların markalar tarafından keşfedilmesine yardımcı olmak için yeni markalı içerik ortaklığı özelliklerini de test ediyor.

İçerik oluşturucular artık iş ortaklığı yapmak istedikleri markaları tercih ettikleri marka listesine ekleme olanağına sahipler ve bu, şirketler birlikte çalışacak yeni içerik oluşturucular ararken onlara öncelik tanıyacak. Şirket bu özelliğe ek olarak Instagram, yalnızca ortaklık mesajları için DM’ler içinde yeni bir inbox sunuyor. Yeni klasör, içerik oluşturucuların, mesajları bir içerik oluşturucunun gelen kutusuna gömülmüş olabilecek markaların fırsatlarını kaçırmamasını sağlamayı amaçlıyor. Ortaklık mesajları, istekler klasörünü atlayacak ve markaların ve içerik oluşturucuların içerik ortaklıklarını bulup yönetebilmeleri için öncelikli yerleşim olacak ve influencerlar markalardan gelen işbirliklerini doğrudan görebilecek.

Tüm bu özellikleri dikkate aldığımızda, canlı yayında satış ve influencer içerik oluşturucuları üzerinden satışların ilerleyen aşamalarda oldukça öne çıkacağını düşünebiliriz.

Image: Pixabay

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

spot_imgspot_img

İlgili Yazılar

Apple iPhone 14 pro ve yeni ürünleri düzenlediği etkinlikte tanıttı

Apple geçtiğimiz gün yeni ürünlerini tanıtmak için önemli bir etkinlik düzenledi ve iPhone 14, ‌iPhone 14‌ Plus, iPhone 14 Pro ve ‌iPhone 14 Pro‌ Max'i tanıtarak yıllık iPhone merkezli etkinliğini düzenledi. Apple ayrıca Apple Watch SE, Apple Watch Ultra ve AirPods Pro 2'nin yenilenmiş bir versiyonu olan yeni Apple Watch Series 8 modellerini de bu etkinlikte tanıttı. Apple'ın en önemli ürünü bize göre Apple Watch Ultraydı.

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Elon Musk Twitter’ı satın aldı; ama, Twitter’da ‘Sahte Haber’ Kurbanı Oldu:))

Twitter, Bay Musk'ın şirketin hisselerini satın aldığı ortaya çıkmadan önce hisse fiyatına göre yüzde 38'lik bir prim olan 54,20 dolardan devralmayı kabul etti.

Elon Musk Twitter’ı Satın Alabilecek mi? Haftanın gündemi

Bu hafta en çok konuşulan konu Elon Musk'ın Twitter'ı alması için yaptığı hamleydi ve gündemi aslında bu konu belirledi. Teknoloji sektörü oldukça önemli işlere imza atıyor ve bu hafta yapay zekayla ilgili çalışmalar öne çıktı. Mobil işletim sistemi, mobil uygulamaları ve AI ile ilgili tüm haberleri size haftalık olarak özet geçeceğiz.

Amazon, ABD ve İngiltere’de 68 fiziksel perakende satış noktasını ve Amazon Books mağazalarını kapatacak

Amazon aslında bir e-ticaret şirketi; fakat şirket fiziksel mağazalara da yatırım yaptı ve bu iş modelini büyütmeye çalıştı. Fakat şirketin bu noktada çok ciddi rakipleri var.
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!

Please enter your name here