Japon sağlık startup’ı Bisu, laboratuvar çip ürününü piyasaya sürmek için 3,2 milyon dolarlık tohum yatırımı aldı

Pandemide uzaktan sağlık hizmetlerinde ciddi bir artış oldu ve firmalar bu alana yatırım yapmaya başladı. Bu girişimlerden bir tanesi de Bisu. Temel Ar-Ge ve üretim ekibi Tokyo’da, Bisu’nun yazılım ve pazarlama ekibi ise ABD’de bulunuyor. Bisu’nun yöneticisi Maggs, ağırlıklı olarak hastaların hakim olduğu geleneksel evde teşhis pazarının yaklaşık 5 milyar dolar olarak tahmin edildiğini ve büyüdüğünü söyledi. McKinsey tarafından hazırlanan bir rapora göre, telesağlık hizmetlerinin benimsenmesi pandemide patlama yaptı – kullanım Ocak 2020’den bu yana 38 kat arttı. Tüketiciler ve klinisyenler arasındaki iletişim katmanını oluşturan şirketlere çok dikkat edilirken, bir tele-sağlık ortamında neyin izlenebileceğini ve ele alınabileceğini genişletmek için cihazlar inşa eden bir şirket dalgası da var.

En son gelişmelerden birinde, evde eyleme geçirilebilir sağlık verilerine dönüşen teşhisler için kullanılabilecek laboratuvar düzeyinde bir test cihazı inşa eden Tokyo merkezli bir sağlık kuruluşu olan Bisu, 3,2 milyon dolar topladı. Tohum turu, kolay, doğru idrar ve tükürük testi yoluyla kişiselleştirilmiş beslenme ve yaşam tarzı tavsiyeleri sağlayan taşınabilir bir evde sağlık laboratuvarı olan Bisu Body Coach’u başlatmak için kullanılacak. Tohum finansmanı toplamını 4.3 milyon dolara çıkardı.

En son finansman, ASICS Ventures Corporation, 15th Rock Ventures, Pacifico Investments ve SOSV’nin katılımıyla QUAD tarafından yönetildi. Atletik ayakkabı devi ASICS, stratejik bir destekçidir ve Bisu ile sağlık ve fitness hizmeti girişimleri konusunda işbirliği yapmayı planlıyor. TechCrunch’a konuşan kurucu ortak ve CEO Daniel Maggs, Bisu’nun ek ortaklıklar için fitness, evcil hayvan bakımı ve banyo sektörlerindeki diğer şirketlerle görüşmelerde bulunduğunu söyledi.

Bisu, 2015 yılında kurulmuş ve 2017 yılında HAX hızlandırıcı programına girerek faaliyete başladı. Bisu Body Coach, tek kullanımlık test çubukları ve bir akıllı telefon uygulamasıyla senkronize olan bir okuyucu ile çalışıyor. Tek kullanımlık test çubukları, kullanıcıların mikroakışkan çip üzerinde laboratuvar teknolojisini kullanarak yalnızca iki dakika içinde bir dizi biyobelirteç ölçmesini sağlar. Mikroakışkan “çip üzerinde laboratuvar” teknolojisi, geleneksel test şeritlerinin ölçüm zamanlaması sorununu ortadan kaldırmak için spektrometri ve gerçek zamanlı uçtan uca ölçüm kullanır. Ayrıca kimyasal veya biyolojik bir işlem gerçekleştirmek için kan, idrar, tükürük veya ter gibi bir numuneyi küçük bir kanal içinde manipüle ediyor.

Çip üzerinde laboratuvar teknolojisini kullanan diğer rakiplerinden farkı sorulduğunda, Bisu, kullanıcının bir doktora görünmeden diyetlerini ve yaşam tarzlarını anlamasını ve olumlu bir değişiklik yapmasını sağlayan çoklu biyobelirteçlerin eşzamanlı testine odaklandığını söyledi. . Diğerleri tipik olarak, kullanıcıyı bir doktordan yardım almaya yönlendirebilecek COVID-19 ve grip gibi yüksek öneme sahip bireysel biyobelirteçleri tespit ediyor.

Bisu’nun uygulaması, hidrasyon, mineraller, vitaminler, pH, ürik asit ve ketonlar gibi temel beslenme göstergeleri hakkında geri bildirim sağlar. Bisu Body Coach, kullanıcıların hedeflerine, tercihlerine, aktivitelerine, uykularına ve kilolarına göre kişiselleştirilmiş öneriler sunar. Bisu, gelecekte çinko ve B Vitamini ölçümlerini eklemeyi planlıyor ve kediler ve köpekler için bir evcil hayvan sağlığı test kiti piyasaya sürmeyi planlıyor. Bisu Body Coach şu anda ABD ve Avrupa Birliği’nde beta testinde. Şirketin 2022’de bu pazarlarda ticarileştirmeyi hedeflediğini söyleyen Maggs, 2023’te Japonya ve Kore gibi Asya pazarlarına girmenin de temellerini attığını sözlerine ekledi.

Evde teşhis pazarı çok hızlı büyüyor ve bu Pazar önümüzdeki yıllarda büyümeye devam edecek. Bisu’nun evde testi, hasta olmayanlar için de potansiyel bir pazara sahip ve belirli bir şey için doktorların veya başkalarının bakımı altında olmayan, ancak vücutlarında neler olup bittiği hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyen kişiler bu cihazları kullanacak. Gelecekte hasta olmayan, evde teşhis pazarının şu anda yaklaşık 10 milyar dolar olduğu tahmin ediliyor.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

spot_imgspot_img

İlgili Yazılar

Apple iPhone 14 pro ve yeni ürünleri düzenlediği etkinlikte tanıttı

Apple geçtiğimiz gün yeni ürünlerini tanıtmak için önemli bir etkinlik düzenledi ve iPhone 14, ‌iPhone 14‌ Plus, iPhone 14 Pro ve ‌iPhone 14 Pro‌ Max'i tanıtarak yıllık iPhone merkezli etkinliğini düzenledi. Apple ayrıca Apple Watch SE, Apple Watch Ultra ve AirPods Pro 2'nin yenilenmiş bir versiyonu olan yeni Apple Watch Series 8 modellerini de bu etkinlikte tanıttı. Apple'ın en önemli ürünü bize göre Apple Watch Ultraydı.

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Elon Musk Twitter’ı satın aldı; ama, Twitter’da ‘Sahte Haber’ Kurbanı Oldu:))

Twitter, Bay Musk'ın şirketin hisselerini satın aldığı ortaya çıkmadan önce hisse fiyatına göre yüzde 38'lik bir prim olan 54,20 dolardan devralmayı kabul etti.

Elon Musk Twitter’ı Satın Alabilecek mi? Haftanın gündemi

Bu hafta en çok konuşulan konu Elon Musk'ın Twitter'ı alması için yaptığı hamleydi ve gündemi aslında bu konu belirledi. Teknoloji sektörü oldukça önemli işlere imza atıyor ve bu hafta yapay zekayla ilgili çalışmalar öne çıktı. Mobil işletim sistemi, mobil uygulamaları ve AI ile ilgili tüm haberleri size haftalık olarak özet geçeceğiz.

Amazon, ABD ve İngiltere’de 68 fiziksel perakende satış noktasını ve Amazon Books mağazalarını kapatacak

Amazon aslında bir e-ticaret şirketi; fakat şirket fiziksel mağazalara da yatırım yaptı ve bu iş modelini büyütmeye çalıştı. Fakat şirketin bu noktada çok ciddi rakipleri var.
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!

Please enter your name here