E-Ticaret Sitesi Kurma ve Dijital Strateji Belirleme

Günümüzde, sadece e-ticaret sitesi kurduktan sonra satışlarınızın hemen başlayacağını düşünmek; çok iyimser bir düşünce olacaktır. Çünkü günümüzde, e-ticaret siteleri üzerinden eskisi kadar kolay satış yapamayacağınız açık bir şekilde ortadadır. Bunun nedenlerine birlikte bakalım.

E-TİCARET SİTESİ KURMA ADIMLARI
Günümüzde bir e-ticaret sitesi kurmak oldukça kolay bir adımdır. Herhangi bir yazılımcı ya da tasarımcı çalıştırmadan, hazır e-ticaret paketleri kullanarak kendi sitenizi hızlı bir şekilde hayata geçirebilir ve satış yapmaya başlayabilirsiniz. İyi bir e-ticaret sitesi kurmak ve çalıştırmak için çok yüksek bütçelere de ihtiyacınız yoktur. Yaklaşık 15-20 bin TL gibi bütçelerle bir e-ticaret sitesi kurabilir ve satışlara başlayabilirsiniz.
E-Ticaret Sitesini Tanıtma Süreçleri

E-TİCARET SİTESİNİ TANITMA SÜREÇLERİ
Yeni bir e-ticaret sitesi kurmak; çölde bakkal dükkanı açmakla eşdeğerdir. E-ticaret sektörüne ilk girenler ve bu dünyayı bilmeyen girişimciler, hemen satış yapacaklarını düşünürler. Özellikle google aramalarında öne çıkacaklarını ve kurdukları siteye ziyaretçi akını olacağını düşünürler. Fakat gerçekte durum hiç böyle olmaz; çünkü sitenizden; sizin ve etrafınızdakiler dışında kimsenin haberi olmaz ve ziyaretçi gelmediği için de satış yapamazsınız. Özetle sitenizi tanıtmaya çalışmanız ve ziyaretçileri sitenize çekmek için reklam çalışması yapmanız gerekir.
E-TİCARET SİTENİZİ NASIL TANITIRSINIZ
Yukarıda da bahsettiğimiz gibi e-ticaret sitenizi tanıtmanız, sitenizde satış yapmanız için oldukça önemlidir. En bilinen dijital pazarlama yöntemi Google Adwords arama ağı reklamı vermektir; fakat rakipleriniz de reklam verdiği için; çok fazla maliyetle karşılaşabilir ve kardan çok zarar elde edebilirsiniz. Sosyal medya reklamları ve sosyal medya tanıtımlarıyla sürece başlayabilirsiniz ve çok düşük bütçelerle doğru hedefe yoğunlaşabilirsiniz. Burada en önemli süreç; hedef kitlenizi doğru belirlemeniz ve kendi hedef kitlenize reklam vermeniz gerekmektedir. Bu şekilde doğru bütçelerle hedef kitlenize ulaşabilirsiniz.
VERİ ODAKLI DİJİTAL STRATEJİ OLUŞTURMA
Doğru hedef kitleye ulaşmak için dijital pazarlama stratejinizi ve veri odaklı dijital stratejinizi oluşturmanız gerekmektedir. Müşterilerinizden veri toplamanız ve bu verileri analiz ederek doğru hedef kitleye ulaşarak satışlarınızı artırabilirsiniz. Gelecekte en önemli süreç veri analizi olacaktır ve iyi veri analizi yapan firmalar; ancak pazarlamada öne çıkarak satışlarını artıracaktır. Bu konuda danışmanlık alarak yola çıkabilirsiniz ve gereksiz reklamlara para harcamadan çok daha akıllıca hareket edebilirsiniz.
VERIMAKER AI YAPAY ZEKA DESTEKLİ VERİ ANALİZİ HİZMETLERİ HAKKINDA BİLGİ ALMAK İÇİN
[email protected]

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

Mail Listesine Üye Ol

Önemli Duyuru: Siteye Üye Olduğunuzda Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarımızı kabul etmiş sayılırsınız. Gizlilik ve Site Kullanım Koşullarını inceledim ve kabul ediyorum.

spot_imgspot_img

İlgili Yazılar

Apple iPhone 14 pro ve yeni ürünleri düzenlediği etkinlikte tanıttı

Apple geçtiğimiz gün yeni ürünlerini tanıtmak için önemli bir etkinlik düzenledi ve iPhone 14, ‌iPhone 14‌ Plus, iPhone 14 Pro ve ‌iPhone 14 Pro‌ Max'i tanıtarak yıllık iPhone merkezli etkinliğini düzenledi. Apple ayrıca Apple Watch SE, Apple Watch Ultra ve AirPods Pro 2'nin yenilenmiş bir versiyonu olan yeni Apple Watch Series 8 modellerini de bu etkinlikte tanıttı. Apple'ın en önemli ürünü bize göre Apple Watch Ultraydı.

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Apple geliştiriciler konferansı WWDC 2022 hakkında bilmeniz gereken her şey

Elon Musk Twitter’ı satın aldı; ama, Twitter’da ‘Sahte Haber’ Kurbanı Oldu:))

Twitter, Bay Musk'ın şirketin hisselerini satın aldığı ortaya çıkmadan önce hisse fiyatına göre yüzde 38'lik bir prim olan 54,20 dolardan devralmayı kabul etti.

Elon Musk Twitter’ı Satın Alabilecek mi? Haftanın gündemi

Bu hafta en çok konuşulan konu Elon Musk'ın Twitter'ı alması için yaptığı hamleydi ve gündemi aslında bu konu belirledi. Teknoloji sektörü oldukça önemli işlere imza atıyor ve bu hafta yapay zekayla ilgili çalışmalar öne çıktı. Mobil işletim sistemi, mobil uygulamaları ve AI ile ilgili tüm haberleri size haftalık olarak özet geçeceğiz.

Amazon, ABD ve İngiltere’de 68 fiziksel perakende satış noktasını ve Amazon Books mağazalarını kapatacak

Amazon aslında bir e-ticaret şirketi; fakat şirket fiziksel mağazalara da yatırım yaptı ve bu iş modelini büyütmeye çalıştı. Fakat şirketin bu noktada çok ciddi rakipleri var.
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!

Please enter your name here